رویدادها آرشیو خبر ها
امیدواری کریس و یووه به بازگشت

امیدواری کریس و یووه به بازگشت

این روزها، روزهای کلیدی هستند اما تعیین کننده نهایی نیستند و باید هنوز کمی صبر کرد و امیدوار بود. با مثبت شدن دوباره تست کرونا ویروس کریستیانو رونالدو شرایط برای حضور و یا غیبت نهایی خود در دیدار مهم این هفته یووه در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا به طور کامل مشخص نیست اما به نظر میرسد که او و یوونتوسی ها امیدوارند که همچنان بی علائم و بدون مشکل این روزها را سپری کنند تا طبق قانون 24 ساعت قبل از بازی تست بعدی او انجام شود و این بار با نتیجه منفی شرایط و مجوز حضور او در بازی صادر شود. هر چند که چه او به این بازی برسد و چه نرسد مهم بازیابی سلامتی کریس است که ارزش بیشتری نسبت به حضور در یک بازی هر چند مهم و تاثیرگذار، دارد.

 

با این حال رونالدو در روزهای گذشته علائمی نداشته و بدون مشکل تمرینات اختصاصی خود را در منزل و محل قرنطینه خود انجام داده و تا جایی که مشخص است این ستاره پرتغالی تلاش می کند تا با حفظ امادگی شرایط را برای بازگشت به تمرینات از عصر یکشنبه مهیا کند با این حال جو کمی علیه او و یوونتوس است و هنوز انتقادات از بازگشت او در گوشه و کنار شنیده میشود.

 

اما یووه و یوونتوسی ها نیز بدون توجه به انتقادات تلاش می کنند تا شرایط را برای یک رقابت مهم مهیا سازند و امادگی خود را برای دیدارهای این هفته حفظ کنند، فردا نیز یک تست گروهی از بازیکنان گرفته خواهد شد و در صورتی که جواب منفی باشد قرنطینه گروهی برای تیم های پایه یووه نیز که پیش از این اجرا شده بود به پایان خواهد رسید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: